Thursday, June 5, 2014

{Advertorial} ASTRO On The Go (AOTG) Campus Roadshow



Promosi terbaru Astro On The Go kini kembali!


Ok, kali ni AOTG akan bertandang ke kampus-kampus terpilih dan .. ok.. Sedia? 

Peluang untuk anda memenangi akses percuma selama 1 (satu) bulan bagi kandungan Premium AOTG, pelbagai cenderahati eksklusif dari ASTRO bagi setiap pendaftaran (yang ni siapa cepat dia dapat yer) dan semestinya goodies bag serta pelbagai permainan menarik menanti para pengunjung. Promosi ni tidak terhad kepada pelajar kampus berkenaan jer, tapi pelajar-pelajar dari U seluruh Malaysia. Korang takmo tanya ke kampus mana team AOTG akan pegi?

Dan ianya Percuma! Yup, korang boleh layan seleksi tertentu tanpa bayaran. Tanpa installation yang rumit. Download je app AOTG dari Google Play ..  Tp kalu nak layan World Cup ke, nak tengok latest movie, ke.. korang kena ada Astro ID utk dapatkan akses kepada lebih banyak kandungan dalam AOTG ni. Yg ni kena bayar. Tengok package ape korang nak amik la.. dari RM10 sebulan.. mcm contoh movie, RM5 per movie..  Kalu pelanggan ASTRO dengan Superpack/Multiroom/Sportspack dan Value Pack, korang layan semua kandungan percuma!
RM10 sebulan utk pelanggan ASTRO yang lain..
 

Kebiasaanya seluruh kampus korang ada Wifi kan? So in between classes ke (dalam kelas, semasa kelas takleh okeh), korang boleh la layan Anime fav korang ke, cite Korea ke ape.. (zaman saya dulu mmg takde la mende2 camni *sob..*sob*) My point is ada Internet Connection, korang dpt catch up dengan cerita yg korang miss kat TV. Sesambil lepak kat Starbucks ke kan.. (ehh.. dah nak minum Starbucks pulak)..

Oh? Macam mana nak join? Ok part tu nanti saya akan cerita kendian.

Saya sendiri akan turut serta dalam promosi ini, dan sama-sama kita nantikan rangkuman selama 2 hari di dua U berlainan (hint - sila tengok gambar dan teka) dan kemeriahan promosi AOTG Campus Roadshow ini.



Korang boleh ikuti update terkini kat blog ini, ataupun follow saya di Instagram : cheramiche  ataupun Twitter : @teh_tarik_wunne untuk live update (konon) :P 


 yg ni mesti korang nak tengok kann? jgn tipu.. :P

Ok lah sesaje nak provoke.. ini screenshot dari my S4 Xtive. So basically applikasi ni boleh diakses dari Smartphone, PC, Tab. Tp untuk Smartphone, kena tengok samada dia compatible ke tak.. Dah try semalam nak guna Oppo N1 (sbb screen dia beso sket dari S4 ni) tapi tak leh..  Phone Stealth II Ninetology boleh pulak.. So check dulu masa korang nak download app tu.. dia tuleh compatible ke tak..

via iPad Mini

via Samsung Tab

Pengalaman peribadi menggunakan AOTG sejak setahun lepas? Memang lah berbaloi. Dah banyak penambahbaikan diaorg buat.  Loading pun lebih laju. Memang menjeleskan org sebelah yang mushkil camne la mamat ni dok layan cite tv ASTRO sesambil menunggu orang atau menunggu makanan yang diorder sampai.  My point is, korang boleh layan cite favourite kat mana2 la.. *wink*

Macam saya ada 2 orang hero. So dengan AOTG ni, cerita katun favourite diaorg, diaorg boleh enjoy kat mana2 diaorg pegi. So mmg agak membosankan diaorg kalu kita pegi makan kat luar, makanan yg diorder 1/2 jam tak sampai2 lagi.. So sambil2 menunggu boleh lah diaorg dok diam.. :)

Dipendekkan cerita, boleh lah baca pengalaman terdahulu berkaitan AOTG kat sini. <Click>
 

Ok lah saje jer soh korang teka teki tadi.. Ini senarai kampus yang team AOTG akan lawati. So jangan segan2 tanya staff2 diaorg yg ever-friendly utk jawab soalan2 yg korang nak tanya pasal service ni.

Uniten  - 5th June (Thursday)

KBU - 6th June (Friday)
SEGi University Kota Damansara  - 9 June (Monday)
Multimedia University (Cyberjaya) - 10 June (Tuesday)
HELP University - 11 June (Wednesday)
Sunway University - 12 June (Thursday) 

Infografik ni diharap dapat lah membantu korang kalu berminat untuk sign-up bagi service ni :
For Android User

For iOS Devices

For PC/Lappy

Mudah jer kann? Untuk maklumat lanjut, korang boleh click link nie : AstroOnTheGo atau melalui FB dan Twitter

ok.. itu je buat masa ni. nak layan cite Cina jap. Siap ada subtitle okeh.. :) 


No comments :

Post a Comment