Tuesday, September 2, 2014

Berjayakah Ady dalam cabaran Celebrity Fitness Challenge?

Assalamualaikum and good morning!

So kita mulakan minggu ni pada hari Selasa. Terasa nak menulis ni sebab aku rasa dihargai sangat bila seorang sahabat mentioned nama aku sbb dia berjaya masuk satu challenge yang menawarkan hadiah yang agak lumayan (puluh riban okeh). 

Dan ini adalah post 'balas' buat post beliau yang terdahulu. Lebih pada nak promote kat korang pasal challenge ni dan kawan aku sorang ni :) 

photo credit adubudika.blogspot.com


Sebenarnya its a DARE challenge. Kita Dare kawan kita berani ke tak masuk challenge ni, kalu kawan kita sanggup kita tolong registerkan ape semua utk dia. Ada siap kena buat slogan kreatif. Aku tanya gak Ady dia sanggup ke tak. Tapi aku lupa lak soh dia DOUBLE DARE aku balik so that kitaorg boleh lawan sesama kitaorg dalam challenge tu.. hehe.. tp takpe, Ady terpilih diantara 11 orang yang bertuah dan akan melalui letihan dan latihan transformasi yang akan menjadikan beliau mcm selebriti lepas 3 bulan! Wahh..  camne tu? haa.. korang rajin2 lah follow blog dia atau follow dia kat FB (dia add as friend atau tidak tu tak dijamin yerr..)

All the best aku ucapkan. Moga tips2 aku berikan dapat membantu. :)

check out more about the challenge on Celebrity Fitness's FB < :

No comments :

Post a Comment