Thursday, September 11, 2014

Advertorial - Take it Easy with Standard Chartered KL Marathon 2014

Assalam,


Event yang dinanti2 Oktober nanti, di mana saya akan turut serta dalam larian ni. Kategori mana? nanti2 lah saya ceritakan, sbb saya ada nak buat something yang best waktu larian ni (kalu larat la)..

Ape bendanya tu? Kita tunggu dan lihat.. Actually 2 benda. 1 di pakai, 1 lagi 'diambil'.Yg dipakai dah siap.. yg diambil tengok rajin ke tak.. dan ada ke tak benda yg nak diambil bersama..

Actually larian mmg core hobby saya sejak dulu. Mcm yg saya cerita hari tu.. So kali ni nak merasa pulak berlari keliling KL. Agak2 macam mana pengalamannya kan? Ini hanya seronok2 jer, takde target aper2.. kalu ada pun harapkan dapat Finisher tee ajer bila dah abis berlari. Dalam seronok2 tu korang ada perlindungan insurans tak masa join ape2 aktiviti ataupun waktu larian ni nanti? Haa.. kalu tak, korang boleh lah usha2 promosi Perlindungan Kemalangan Peribadi 'Take it Easy KL Marathon' oleh pihak MISG Insurance. (syarikat Insurance dengan pengalaman lebih 100 tahun dan mempunyai 20 cawangan utama seluruh Malaysia)


Perlindungan ini ditawarkan khas untuk peserta Larian ni, selama 1 hari iaitu pada 12 Oktober 2014, dan boleh dilanggan pada harga serendah RM3 dan 'Upgrade Plan' untuk RM5. Tanpa perlu menjalani sebarang pemeriksaan kesihatan, ia hendaklah dilanggan 30 hari sebelum bermulanya acara SCKLM 2014 ini.

Apa kelebihkan pakej insuran ini?

1. Urusannya mudah - langgan melalui telefon bimbit, tab @ PC

2. Kemalangan Peribadi - Kematian - perlindungan sehingga RM50K
3. Hilang Upaya kekal - perlindungan sehingga RM50K
4. Bayaran Rawatan sehingga RM3k

*Tertakluk kepada Terma & Syarat2 berkenaan.

Memang ada berlaku kes kemalangan dan kematian sewaktu acara larian berlangsung. Bukan nak takutkan korang, tapi tak salah untuk bersedia utk kemungkinan yang tidak pasti. Untuk maklumat lanjut korang boleh layari :  www.takeiteasy.com.my.


Dan jangan culas training okeh? (ingatan utk korang dan juga diri sendiri) :P 

2 comments :

  1. dah lama tak gi maraton rasanya nih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya pun x join selalu bro Titan.. ada free entry, ape lagi.. :) saje2 utk kepuasan peribadi.

      Delete